Szukaj
ASUS ID Klubowicza
Hasło
Zapomniałeś hasło?
Nowy użytkownik

ASUS Wsparcie Lokacja : Forum > Notebooki > A6F  
  Forum  
  Temat : [Inne]Formatowanie dysku C Nowy temat
magdziuszek
Poziom :
Punkty : 0
z: Poland
Zamieszczono:2008-03-13 06:35:00 # 1
Być moze moje pytanie jest banalne, ale jestem zielona w takich sprawach, więc bardzo proszę o pomoc...
Chciałabym sformatować dysk C w swoim laptopie, ale kompletnie nie wiem, jak to zrobić...
Na swoim komputerze mam dysk recovery(nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie:), ale  czy po sformatowaniu dysku będę musiała ponownie instalować system i wszytskie sterowniki? Jeśli tak, to jak to zrobić?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje

Odpowiedź Odpowiedź Cytuj i Odpowiedz Cytuj i Odpowiedz

Punkty : 325
z:
Zamieszczono:2008-03-13 16:10:00 # 2
Wiesz.... jak tu ci powiedziec... formatowanie dysku kasuje wszystko na dysku. Oczywiscie po sformatowaniu nie musisz instalowac programow ani systemu operacyjnego. Ale komputer wtedy nie bedzie dzialal.

Due to NVIDIA nForce680i SLI chipset limitation ASUS only guarantees DIMMs on memory QVL.
piotr
Poziom :
Punkty : 1
Zamieszczono:2008-03-13 18:26:00 # 3
Po pierwsze: jeśli masz coś cennego (zdjęcia, dokumenty...) na dysku C (zakładam ze masz drugą partycje oznaczoną literką D) to przekopiuj je na D:\ albo na płyty jeśli nie chcesz tego utracić. Samo formatowanie radzę przeprowadzić z uzyciem partycji 'recover' - jest znacznie szybsze niz przy uzyciu płyt. A robimy to tak: wciskamy F8 (jeśli dobrze pamiętam) przy starcie kompa i z listy wybieramy rodzaj formatu. Po tym myku system jest domyślnie skompilowany i są zainstalowane programy (np. NIS2005), które dostarczył Asus. Dlatego trzeba się potem bawić w deinstalację tego co nam nie potrzebne. Jeśli chcesz więcej info to pytaj.

magdziuszek
Poziom :
Punkty : 0
Zamieszczono:2008-03-14 02:19:00 # 4
Dziękuję za informację i wyrozumiałe podejście do tematu:)